צרו קשר להצעה




סדנה לפיתוח כישורי תשאול והקשבה

סדנה לפיתוח כישורי תשאול והקשבה למנהלים ולקהל הרחב היא סדנה שפותחה בייחודיות במרכז טל. הסדנה מתמקדת בפיתוח מיומנויות תקשורת שאנשים רבים נוטים לזנוח. יכולות תשאול והקשבה ברמה גבוה הן כלי רב עוצמה שניתן לעשות בו שימוש במגוון מקצועות ומצבים. בעת הקשבה פעילה, אנו יכולים להסיק מסקנות ממסרים בלתי מילוליים שהדובר מעביר, ולתרגם אותם לשאילת שאלות הולמות סיטואציה. הסדנה מביאה דוגמאות ומציגה מצבי אמת בכדי להביא לתשומת לב המשתתפים כיצד עושים שימוש נכון בכלים.

 

סדנה לפיתוח כישורי תשאול והקשבה – תכנים מרכזיים

בעזרת צפייה בסרטונים של דמויות מוכרות המוקרנים בסדנה, ניתן לראות איך מראיינים ומרואיינים רבים עושים שימוש בכישורי תשאול והקשבה. בסדנה המשתתפים לומדים כיצד:

  • להיות במצב של הקשבה פעילה – להתבונן גם במסרים הבלתי מילוליים שאומר הדובר.
  • הסקת מסקנות בהקשבה – האם כל מה שנאמר הוא מה שהדובר רצה להגיד, זיהוי של מסרים סמויים בתוכן.
  • להשתמש בטכניקות שונות שאילת שאלות – שאילה חכמה של שאלות.
  • זיהוי של שאלות ייחודיות לנו כמראיינים.
  • יצירת הקדמה לשאלות מאתגרות.
  • שיטות עבודה שניתן ללמוד ממראיינים אחרים.

הסדנה מתאימה משתתפים מכל תחומי הפעילות במשק – אנשי תקשורת, מנהלים בדרגות שונות ואפילו יזמים ואנשי מחשבים שרוצים לשפר את יכולות התקשורת הבין אישית שלהם. במהלך הסדנה, יכירו המשתתפים אסטרטגיות חדשות ויתנסו בתרגילים הנלמדים. הלומדים יסיימו את הסדנה כשהם מחזיקים בבנק שאלות משודרג, וניסיון העבודה עם כלי התקשורת שהוצגו בסדנה, כך שיכולו לתרגם את הניסיון לחי היום יום שלהם.

 

לקחת אחריות על השאלות

באים מעולם משאבי האנוש? אולי מהייטק? או סתם בעל עסק שרוצים ללמוד כיצד לשאול שאלות בצורה אפקטיבית לצרכים שלכם? הסדנה הזו נוצרה בשבילכם! הסדנה לפיתוח כישורי תשאול והקשבה, בלעדית למרכז טל, ומתאימה לשימוש בצורות שונות בשפה. המשתתפים יכולים להוסיף לארגז הכלים שלהם טקטיקות מתקדמות בתחום התקשורת וההקשבה, תוך פיתוח שפה ייחודית להם. אם אתם רוצים לקחת את הראיונות שלכם לשלב הבא, להוציא מידע אמין מהזולת ולזהות מוטיבים חבויים באדם העמוד מולכם, צרו קשר עוד היום עם מרכז טל.