צרו קשר להצעה




סדנאות לתקשורת טלפונית במוקדי Call Center ומוקדים רפואיים​

קהל יעד:  מנהלים ונציגים בכל מוקד הנדרש לתוצאות​

שיחה טלפונית בכל מוקד נמדדת באיכותה ובתוצאה רצויה מסוימת. המטרה בסדנאות אלו היא לאפשר לכל משתתף לתרגל את מבנה השיחה שהוגדר לו תוך דגש על חיזוק יכולת ההובלה של השיחה אל יצירת הסכמות וסגירה. במהלך כל סדנה מתרגלים טכניקות קריאה לפעולה, מיומנויות הצגה עצמית קצרה בטלפון, הצמדת תועלות רגשיות למוצר והתמודדות עם התנגדויות שכיחות כגון 'מחיר יקר', 'רוצה לחשוב', 'המתחרים' ועוד​

> לפרטים נוספים ולהזמנות